Gyakran ismételt kérdések

logo szeles

Az egyes módszerekkel kapcsolatos információkról az adott módszer leírásánál olvashat. Nyitvatartásunkat és elérhetőségünket itt, árainkat itt, fogászati árlistánkat pedig itt találja meg. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat. Ha olyan kérdése van, melyre nem találja honlapunkon a választ, keresse recepciónkat, ahol kollégáink örömmel válaszolnak!

 

Egyéni kezelések

A gyerekek hány éves kortól mehetnek önállóan kezelésre (pl. kineziológia, művészetterápia)?

Gyerekeknek leghamarabb 7 éves kortól ajánljuk a személyes kineziológiát vagy művészetterápiát, de ez az adott gyermektől is függ. Van, aki már nagyon fiatalon ki tudja fejezni a nehézségeit, érzéseit, mások csak idősebb korban. Az első alkalommal mindig kérjük, hogy valamelyik szülő legyen jelen, és gyakran a további kezeléseken is még közösen vesz részt a szülő és a gyermek. Önállóan mindenképpen csak a gyermek és a szülő döntése után tudunk dolgozni.

Bekísérhetem a gyerekemet a kezelésre?

Természetesen igen, sőt az első alkalommal ezt kérjük is. A további alkalmaknál ez megegyezés kérdése, de minden esetben figyelembe vesszük a gyermek kérését. Van, akinek az ad biztonságot, ha ott van vele a szülő, mások könnyebben meg tudnak nyílni, ha egyedül vannak.

Ha én megyek valamilyen kezelésre, bejöhet velem a gyermekem?

Igen, bár egy bizonyos életkor fölött ezt nem szoktuk ajánlani. Egy kezelésen sok olyan dolog elhangzik, ami nem a gyermek fülének való, megzavarhatja, vagy kellemetlenül érezheti magát. Ha megoldható, azt javasoljuk, hogy a szülő egyedül legyen bent a kezelésen. A váróteremben vannak játékok, a gyermek itt kellemes környezetben várakozhat egy kísérővel, vagy ha már elég nagy hozzá, akár egyedül is.

Mennyi ideig tart egy kezelés?

55, 85 vagy 115 percig. Az árlistánkban mindegyik kezelésünk hossza megtalálható.

Mit kell magammal hoznom, ha orvosi konzultációra megyek?

Érdemes elhozni az aktuális problémához kapcsolódó valamennyi korábbi leletet, orvosi papírt.

Workshopok

Mi történik, ha betegség vagy bármilyen más ok miatt nem tudok részt venni a workshop valamelyik alkalmán? Be tudom pótolni?

Sajnos erre nincs lehetőség, de a következő workshopon féláron tud részt venni.

Ha lebetegszem a workshop ideje alatt, visszakapom a workshop díjának arányos részét?

A több alkalmas workshopok megkezdése esetén sajnos nem áll módunkban visszafizetni a már befizetett díjat, se betegség, se hiányzás esetén. A következő workshopon azonban lehetőség van féláron részt venni.

Van értelme várólistára jelentkezni, ha már betelt egy workshop?

Mindenképpen! Tapasztalatunk szerint szinte minden esetben szabadulnak fel helyek a workshop indulása előtt pár nappal, és ilyenkor megkeressük azokat, akik a várólistán szerepeltek.

Befizethetem a workshop díját valaki más számára?

Igen, van rá lehetőség a résztvevő nevének megadásával.

Kell maszkot viselni a csoportos foglalkozásokon?

Nem.

Van ebédszünet a workshopokon? Vihetek magammal ebédet, illetve hol tudok vásárolni a közelben

A 4 óránál hosszabb workshopokon és tanfolyamokon van egy hosszabb ebédszünet. Lehet ebédet behozni, de melegítésre nincs lehetőség. A Gyógyközpont közelében több gyorsétkezde és élelmiszerüzlet található, ahova ki lehet menni ebédelni.

A Touch for Health tanfolyam valamennyi szintjét el kell végezni, vagy lehet csak egyet-egyet?

Az egyes szintek egymásra épülnek. Aki csak egyet szeretne elvégezni, annak érdemes a TfH 1-es tanfolyamra jelentkeznie.

Biológiai fogászat

Kérhetek gyermeknek is időpontot?

Igen, fél órás időpontot, a gyermek saját nevére.

Foghúzásra is jöhetek?

Igen, de előtte kérjük, hogy készíttessen egy panoráma röntgent és küldje el a fogászat e-mail címére.

Mikorra kaphatok időpontot

Általában 3-4 hét múlva, de ez attól is függ, hogy milyen kezelésre lenne szükség.

Beugorhatok egy gyors állapotfelmérésre?

Ha nincs időpontja valamelyik orvosunkhoz, akkor sajnos nem. Ha csak állapotfelmérést szeretne, azt javasoljunk, foglaljon 30 perces konzultációs időpontot!

Melyik orvost válasszam?

dr. Patai Korinát fogfájás és ínyproblémák, dr. Bartók Ritát fogfájás és protetika, Horváthné dr. Budai Évát pedig bölcsességfoggal kapcsolatos problémák, implantátumok és szájsebészeti beavatkozások esetén javasoljuk.

Kérhetek visszahívást az orvosoktól

Igen. Ha visszahívást szeretne, kérjük egyeztesse a telefonszámát a recepcióval!

Online kezelések

Kaphatok egészségpénztári számlát az online kineziológiai kezelésről is?

Igen. Ebben az esetben kérjük, hogy a kezelés díját átutalással rendezze, és a számla kiállításához szükséges adatokat küldje el az info@napfenyesgyogykozpont.hu e-mail címre. Az átutalás megérkezése után kiállítjuk az egészségpénztári számlát és e-mailen elküldjük Önnek.

Milyen online felületen tudok kapcsolatba lépni a szakemberrel és honnan kapok erről információt?

Az online kezelésre való bejelentkezésnél a recepciós kolléga elmondja, hogy adott szakember milyen eszközön fogja felvenni Önnel a kapcsolatot.

Egyéni családállításra van lehetőség online?

Igen, tapasztalataink szerint online is jól működő módszer.

Kineziológiai tesztelésre is van lehetőség online?

Sajnos erre nincs lehetőség.

Fizetés

Kifizethetek előre több kezelést?

Kérjük, hogy minden alkalommal csak az aktuális kezelést rendezzék. (A későbbi lemondások miatti visszafizetések nagyon sok plusz munkát eredményeznek.)

Tudok bankkártyával fizetni?

Igen.

Tudok SZÉP-kártyával fizetni?

2024. április 22-től már OTP, MBH és K&H SZÉP kártyával is tudsz nálunk fizetni. A SZÉP kártyát a törvényi szabályozások értelmében az alábbi szolgáltatásaink esetében tudod használni: gyógymasszázs, masszázs, kineziológia, gyógytorna, gerinctorna, dentálhigiénia, pszichológia, life coach, dr. Voll féle állapotfelmérés, íriszdiagnosztika, művészeti munkával segített problémakezelés és hajvizsgálat.

Kérhetek egészségpénztári számlát?

Igen, számlát tudunk adni, de egészségpénztári kártyával sajnos nem lehet fizetni.

Kifizethetem utólag, online a személyes kezelést?

Sajnos erre nincs lehetőség. Vagy közvetlenül a kezelés előtt (készpénzzel, bankkártyával, vagy online fizetéssel), vagy közvetlenül a kezelés után a helyszínen (készpénzzel vagy bankkártyával) kérjük kifizetni az igénybe vett szolgáltatást.

Fizethetek külföldi számláról?

Természetesen! Az utaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: Napfényes Gyógyközpont Kft.
Számlavezető bank neve: MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.
Bank címe: 1062 Budapest, Andrássy út 98.
IBAN: HU34162000101010432500000000
SWIFT/BIC: HBWEHUHB

Online fizetés

Hogyan tudok online kifizetni egy szolgáltatást?

Mikor kell kifizetnem az online kezelést?

Kérjük, még a kezelés kezdete előtt rendezze a fizetést.

Hogyan kapom meg az utaláshoz szükséges adatokat?

A honlapon az online fizetés oldalán (https://www.napfenyesgyogykozpont.hu/online-konzultacio-fizetesi-oldal/) az adatok megadása után a fizetési módok közül válassza az átutalást. Ezt követően e-mailben küldjük a díjbekérőt és az utaláshoz szükséges valamennyi adatot.

Workshopot is fizethetek online?

Igen. Az online fizetés oldalán (https://www.napfenyesgyogykozpont.hu/online-konzultacio-fizetesi-oldal/) a termékek közül ki tudja választani a megfelelő összegű workshopot. Emelllett honlapunkon valamennyi workshop oldalán talál egy jelentkezési űrlapon, ezen keresztül is be tudja fizetni a workshopot.

Ha online befizettem egy workshopot, akkor már biztosan részt vehetek rajta?

Amíg a honlapon a workshop oldalán elérhető a jelentkezési űrlap, addig lehet jelentkezni a workshopra. Ha már betelt a workshop, azt jelezzük a honlapon, illetve levesszük a jelentkezési űrlapot az oldalról. Ezt követően már csak a várólistára fogadunk el jelentkezést a recepción keresztül.

Mi a teendő, ha valamiért nem sikerült online kifizetnem egy szolgáltatást?

Kérjük, jelezze a problémát a recepción, hogy kollégáink tudjanak segíteni. Amennyiben így sem találunk megoldást, akkor amikor legközelebb személyesen jön hozzánk, a helyszínen tudja rendezni az elmaradt fizetést.

Mi a teendő, ha az online fizetés oldalon nem találok olyan összegű terméket, mint amit fizetnem kellene?

Ebben az esetben kérjük, hogy direkt utalást indítson a Gyógyközpont bankszámlaszámára, közleményben megjelölve, hogy milyen szolgáltatást fizet.

Egészségpénztári számlát szeretnék kérni az online kezelésről. Hogyan adhatom meg a szükséges adatokat?

Ebben az esetben a kezelés díját átutalással rendezze, és a számla kiállításához szükséges adatokat küldje el az info@napfenyesgyogykozpont.hu e-mail címre. Az átutalás megérkezése után kiállítjuk az egészségpénztári számlát és e-mailen elküldjük Önnek.

Vásárolhatok online ajándékutalványt?

Kifizethetek egy szolgáltatást valaki más nevében?

Igen, van rá lehetőség személyesen és online is, amennyiben annak a kliensnek van nyitott időpontja nálunk, és meg is tudja mondani hogy mely időpontjában lévő szolgáltatást szeretné kifizetni. Amennyiben nincs hozzánk bejelentkezve az ismerőse, akkor javasoljuk hogy vásároljon egy ajándékutalványt a részére.

Ajándékutalványok

Mi történik az utalvánnyal, ha lejár? Utána is fel tudom használni?

A lejárt érvényességű utalványokat sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Mi történik akkor, ha az utalvány megvásárlása után áremelés volt? Már nem használhatom fel arra a szolgáltatásra, ami miatt megvettem? Ki kell fizetnem a különbözetet?

Az áremelés előtt vásárolt utalványokat – az érvényességi időn belül – ráfizetés nélkül beválthatják vendégeink azokra a szolgáltatásokra, melyek az áremelés előtt az utalvány értékének megfelelő áron voltak elérhetők.

Az online rendelt ajándékutalvány mikor érkezik meg? Honnan tudom, hogy megérkezett a befizetett összeg?

Az utalvány rendelése után egy visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. Ennek időpontjától számítva körülbelül 5 munkanap múlva postán érkezik majd az ajándékutalványt. Amennyiben nem érkezik meg időben, kérjük hívják a Gyögyközpont telefonszámát, és érdeklődjenek a recepción.