Pszichológiai Tanulmányok:
1994–2000 ELTE BTK Pszichológia kara
Gyermepszichológusi szakképzés, pszichológia szakos középiskolai tanár
2002– Szenzoros Integrációs Terápiák, képzés
1996–2000 Integrált Kifejezés-és Táncterápia, csoportterápiás képzés
2004– Tranzakcióanalízis, alapképzés
2010– Transzperszonális szemléletű segítő beszélgetés, képzés (Kheiron Transzperszonális Tanácsadó- és Oktató Központ)
2013– Skinner Realis technika -tapasztalatszerzés (Gál Eszter)
2014– Analitikusan orientált gyermekpszichoterápiás képzés

Munkahelyek, szakmai tapasztalatok:
2000–2002 Lelki Egészségvédő Alapítvány
2001– Óbudai Intézménypszichológusi Hálózat
2001– Az Integrált Kifejezés-és Táncterápiás Alapítvány , majd Egyesület munkatársa, a módszer és a képzés magyarországi honosításának munkatársa, kiképző terapeuta
2010– Anahata Központ, egyéni terápiák
Meghívott terapeutaként a Szentgotthárdi Pszichiátrián a dolgozóknak önismereti műhelyek tartása
Semmelweis Egyetem I. Sz. Gyermekgyógyászati Klinika Evészavaros serdülőknek Tánc- és kifejezésterápiás önismereti csoport
Meghívott terapeutaként a Miskolci Spicc Művészeti iskolában önismereti- és testtudati fókuszú műhelyek tartása

A terápiás szemléletemet, munkámat jóindulatúan befolyásolja az, hogy pályafutásomat táncművészként kezdtem és hosszú éveken át párhuzamosan, két hivatást gyakoroltam. Sokféle tánctechnikában képződtem: graham, limon, jazz, realise, balett és mozdulatművészet tánctechnikákban. Dolgoztam társulati és szóló előadásokban is.

A művészeti és terápiás munkám kölcsönösen termékenyítették egymást.

Az embert alkotó lénynek, a terápiát alkotó folyamatnak gondolom, ahol szívesen használok testtudati fókuszt és ahol lehetőség van rá, alkotó folyamatokat is. Az eszközök, a terápiás kapcsolat azt a célt szolgálják, hogy segítsenek felszínre hozni, megérteni és integrálni a tudatos és tudattalan lelki tartalmakat, ill. megtalálni a belső erőforrásokat, amik továbbvezetnek a változásban, a lelki növekedésben.